CARA CLAIM WARRANTY
1.Tunjuk bil pembelian dan tarikh beli
2. Selepas pembelian jika ada kerosakan atau masalah boleh bagi kepada no 0199531866 untuk buat aduan kerosakan ape yg dialami.
3. Hantar gambar atau video sebagai bukti kepada no tersebut.
4. Tunggu respons apa yg perlu dibuat, majority iaitu 80% yang menyatakan rosak adalah tidak tahu cara guna.
5. Cara guna yg betul adalah pada link ni :- https://youtu.be/C-nqCcTuv6U
6. Jika betul2 rosak , pelanggan perlu pos kepada Hq alamat ni (pelanggan tanggung kos postage) :-
Ezziy Wordwide (kimi)
Tingkat 1, Atas Restoran Martion 20000 Kuala Terengganu
Terengganu.
7. Selepas sampai kepada Hq, Jika Teknikal sahkan rosak, akan diganti baru dengan kadar segera tanpa apa2 bayaran tambahan.
Comments
Post a Comment